New England Park - Reisverslag uit Sydney, Australië van Henk Boezeman - WaarBenJij.nu New England Park - Reisverslag uit Sydney, Australië van Henk Boezeman - WaarBenJij.nu

New England Park

Door: Henk

Blijf op de hoogte en volg Henk

17 November 2011 | Australië, Sydney

Het is morgen. We zijn nu in New England Park, wederom een prachtig natuurgebied.
Er zijn er heel veel van in deze omgeving. De Australiërs zorgen erg goed voor hun natuur.
Dit park heeft voor kampeerders wel wat voorzieningen zoals een eco-toilet. Het is echter geen camping, dus geen stromend water en geen elektriciteit. Ook afval moet je zelf weer meenemen. Toch is het overal erg schoon.
Dit was volgens plan wel de laatste kampeernacht, vandaag gaan we richting kust waar we een rustdag hebben gepland. Een aantal van ons willen gaan duiken in de zee, de rest gaat ook het water op met een boot om te vissen.
Het meest kijken we op dit moment echter uit naar een hotelkamer met een douche.
Na een klein weekje in de hitte zonder dat soort luxe ben ik blij dat ik stink als nooit tevoren, dat voorkomt dat je de anderen te veel ruikt. Alles aan ons begint een beetje rijp te worden.