Dolly - Reisverslag uit Singleton, Australië van Henk Boezeman - WaarBenJij.nu Dolly - Reisverslag uit Singleton, Australië van Henk Boezeman - WaarBenJij.nu

Dolly

Door: Henk

Blijf op de hoogte en volg Henk

19 November 2011 | Australië, Singleton

Allemachtig! Dit landschap is adembenemend mooi. En niet zoals vaak bij ons even een stukje mooi en dan weer een heel stuk gewoon, nee, honderden kilometers glooiend groen. De ene keer associeer je het met een alpenwei, de andere keer met Wales.
Zo zijn we vandaag van South West Rocks naar Singleton gereden.
Mooie beelden gemaakt onderweg en dachten bij aankomst een hotelletje te nemen.
Echter, zoals ook jullie denk ik, hadden we niet op Dolly gerekend.
Dolly? Ja, die! Miss Dolly Parton geeft vanavond voorstelling in een plaatselijke Vinyard.
Vraag me niet hoe dat werkt, maar toch. Zo is Dolly (off all people) de oorzaak dat we geen kamer in town konden vinden. Augustine in alle staten toen ze overal nul op het request krijgt zoals; u komt hier naartoe met 10 mensen en hebt NIET geboekt?????
Echter, wat doe je als de nood het hoogst is? Je drinkt een biertje op een lokaal terras en vindt onvermijdelijk een mededrinker die meer weet dan jij.
Ene Jason (met buik en baard) trommelde vrind op (met BMW petje) en vrindje had connecties die weer wisten dat er een duur hotel buiten de stad was dat niet geheel volgeboekt was. Telefoonnummer gescoord en de laatste 5 kamers in de omtrek waren voor ons. Geen tijd en puf meer om naar de voorstelling van Dolly te gaan.
tenslotte was het ook nog eens de verjaardag van onze Anja. Harm was zo attent geweest om voor een presentje te zorgen. Een T-shirt met een BMW motorblok erop.
Tinus had zich reeds in Lighting Ridge ingedekt met een mooie ring met opaal. Goed bezig die Tinus.
Morgen laatste rijdag.

• 19 November 2011 - 13:59

Aart L.:

Dag vriend Reiziger (met een grote 'R'),

De toon die je weet te vinden in je korte beschrijving van de belevenissen van die dag, maken me (ons) niet minder jaloers. Ik ben nu al bang voor de verhalen en de beelden, je gaat het ons nog allemaal inwrijven, hoe fraai en prachtig dit allemaal was.
    Jij, natuurlijk 'Dolly'happy dat je eindlijk klaar bent met afzien :)). Maar, zoals je geregeld opperde, iemand moet het doen !

Kom heel terug, ook op de laatste trajecten, we hebben je gemist. See you in december,

A & B

• 19 November 2011 - 15:05

Kees Beth:

niet naar een optreden van dolly parton gaan staat gelijk met bier weigeren op een mooie warme zomerdag na 12 uur houthakken , of 400 km met de motor rijden in de outback . maar ja met ontberingen als hobby, kun je zoiets verwachten hartelijke groet en geniet van de laatste rijdag. anne en kees

• 19 November 2011 - 20:52

Paul:

Ha die pa,

Zit het er al weer bijna op. Ben benieuwd naar het bewegend beeld. De afgunst is vandaag iets minder groot, want de Varadero is opgehaald. 130 km gereden. Formidabel. Goed scherm. Geen wind op de borst of het hoofd. Fris vertrokken. Fris aangekomen. Rijdt koninklijk. Niet de perfecte zithouding van de GS, maar wel de beste op de GS na. Schot in de roos dus.

Hou je taai. We zien je komend weekend. Dan plannen we langs Emmen te gaan.

• 20 November 2011 - 18:35

Klaas-Jan:

Hoi Henk,

even een bericht uit het koude en mistige Nederland. We hebben de foto's en verslagen bekeken. Ben benieuwd naar jou verhaal.
    Succes nog even, lekker doorploegen.

Groeten Anneke & Klaas-Jan

• 21 November 2011 - 10:41

Iloon:

Ik ben het wel eens met de geplaatste opmerkingen...niet naar Dolly gegaan?? Wel te gek dat jullie op die manier aan kamers gekomen zijn! Geniet nog even van de laatste dagen daar en ik zie je snel!!

I am so proud of my daddy!!!

Dikke kus