Zee - Reisverslag uit Sydney, Australië van Henk Boezeman - WaarBenJij.nu Zee - Reisverslag uit Sydney, Australië van Henk Boezeman - WaarBenJij.nu

Zee

Door: Henk

Blijf op de hoogte en volg Henk

17 November 2011 | Australië, Sydney

Om 15:00 aangekomen in South West Rocks.
Na de ervaringen van de afgelopen tijd zou je haast vergeten dat er ook nog kust is. En Zee. Héél veel kust, héél veel zee.
Het stof dwarrelt weg als ik mijn helm afzet, water op de ritsen van de laarzen is nodig om ze open te krijgen. Les voor later: motor laarzen niet met een rits nemen!
Harm kon niet wachten om te gaan zwemmen, we waren nog niet eens bij het hotel aangekomen! Eenmaal daar kon alles uit, alle smerige was in een grote mand die later wordt gehaald om te worden gewassen. Douchen - oren, neuzen en alles uitgespoeld - schoon spul aan (of wat er nog voor door kon gaan).
Straks eten en dan klaar voor “a night in town”.
De rij voor het hotel geparkeerde motoren trekt aandacht.
terwijl ik de buiten ingang van het trapportaal in wil naar de kamer spreekt een lokale inwoner mij aan. Een man met een lange grijze baard en cowboyhoed - een populaire dracht in Australië.
“Hay mate, are you the Dakar guys with the bikes?” Ik knik.
“How come you got them so dirty?” Ik leg uit waar we geweest zijn.
De man is zeer onder de indruk. “All BMW’s are they?” Ik bevestig.
“What’s with that Honda in the line-up?” Dave’s XR kan wederom geen goedkeuring oogsten.

Morgen gaan we vissen, om zes uur al weg met de boot. Shit, dat hadden we eerder moeten weten. Zeeziekte pilletjes al gekocht. Daarna nog een nachtje hier.
Wordt vervolgt.

  • 17 November 2011 - 20:15

    Gina:

    Zand,zon,zee wat wil een mens nog meer na alle ontberingen.Zo te lezen hebben jullie avontuur,uitdagingen en ontmoetingen te over.
    Veel plezier "in town".
    En... morgen een rustige zee ...
    groet Gina

  • 21 November 2011 - 10:38

    Iloon:

    Ik zie het gesprek al helemaal levendig voor me! Geweldig zulke locale mensen!

    Kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Henk

Actief sinds 16 Okt. 2011
Verslag gelezen: 350
Totaal aantal bezoekers 23127

Voorgaande reizen:

05 September 2013 - 17 September 2013

Seven Summits GS, IJsland

30 Oktober 2011 - 24 November 2011

Seven Summits GS Australie

Landen bezocht: