dag 1 rijden - Reisverslag uit Dubbo, Australië van Henk Boezeman - WaarBenJij.nu dag 1 rijden - Reisverslag uit Dubbo, Australië van Henk Boezeman - WaarBenJij.nu

dag 1 rijden

Door: Henk

Blijf op de hoogte en volg Henk

03 November 2011 | Australië, Dubbo

Zo, nu dan het werk waar het allemaal om is begonnen. Rijden op eigen motor in de outback.
Gisteren nog met de groep Sydney bekeken, wel een erg mooie stad. Nieuwe SIM kaart gehaald voor de I-phone, het werd er een van Telstra, die heeft de beste dekking voor het binnenland.
Voor 30 dollars zou ik nu een hele maand moeten kunnen internetten (vooral voor de dataverbinding naar de computer via "persoonlijke hotspot"). Dit werkt perfect!
Vandaag zijn we van Sydney naar Dubbo gereden, gewoon allemaal asfalt.
De eerste helft tot aan de Blue mountains wel veel regen, in de bergen was het maar 11 graden.
Gestopt bij een chocolade makerij, koffie met chocolade gebak gehad. ze deden selfs de kachel voor ons aan om de kleren te drogen.
Daarna klaarde het op en gingen we door naar Dubbo. Onder aan de bergen was het meteen al weer 22 graden, onderweg toen de zon er was al gauw weer 28 graden. Wat een verschil!
Prachtige rit gehad, af en toe gestopt voor foto's en zo. Les gehad van Augustine in het fotograferen. Cursus fotograferen en motorrijden voor gevorderden (van Robert) krijgen we er tijdens deze reis gewoon bij.
Al met al een fantastische dag.

• 03 November 2011 - 20:59

Kees Beth :

henk leuk om je reisverslag te lezen, veel plezier en doe de groeten aan harm. dd 03-11-11 21.58 local

• 05 November 2011 - 13:04

Aart L.:

Ik had er wel bij willen zijn, wie weet

• 06 November 2011 - 10:41

Bernard:

Henk heel veel plezier met de trip
    we blijven je volgen
    groet