Kamperen - Reisverslag uit Sydney, Australië van Henk Boezeman - WaarBenJij.nu Kamperen - Reisverslag uit Sydney, Australië van Henk Boezeman - WaarBenJij.nu

Kamperen

Door: Henk

Blijf op de hoogte en volg Henk

14 November 2011 | Australië, Sydney

De omgeving is inmiddels nogal veranderd. Na een dag van geleidelijke overgang zitten we nu in een heuvelachtig gebied. Het is hier nog steeds warm, 30-35 graden, maar niet meer de verzengende hitte van eerder. Prachtige rit voor een groot deel offroad, de rest was ook erg mooi rijden, een beetje eiffel-achtig.
Via plaatsen als Goondiwindi, Texas (Ja, heus) hebben we gisteren overnacht in Sundown Park. Gekampeerd dus. Hartstikke leuk. Kampvuur gemaakt, Beefstew in een gietijzeren pot gemaakt boven het vuur, bier gedronken.
Vanmorgen weer verder over asfalt via Tenterfield (lunch) naar Basket Swamp park. Een uitdagende rit naar de waterval waar we nu wildkamperen. Het pad hierheen was wat meer rotsachtig en af en toe moeilijk begaanbaar. Toch heelhuids aangekomen.
Gezwommen bij de waterval. Wel een verdwaalde bloedzuiger van de benen moeten plukken. Kampvuur is weer aan en de steaks worden gegrilled.

• 15 November 2011 - 19:18

Iloon:

Ohh dat is wel leuk even verandering van de omgeving. Dat voelt vast wel prettig aan. Dat kampvuurtje en het zwemmen bij de waterval klinkt wel egr verleidelijk haha! Moet je al een bloedtransfusie oor het loedverlies van de bloedzuigers?? Ben je trouwens nu ook weer zo erg lekgeprikt door de muskieten?

Kus kus